Tevredenheid

Bent u tevreden of ontevreden over Voet- en enkelklacht? Gebruik de onderstaande informatie en meld het ons. Wij waarborgen de kwaliteit van voetzorg!

Uw ervaring delen

Bij Voet- en enkelklacht vinden we het belangrijk dat u goed geholpen wordt. Bent u tevreden over een behandeling of een specialist via onze website? Laat het ons weten. Ook als u een minder goede ervaring heeft, horen wij dat graag.

Hoe kunt u uw ervaring delen?

U kunt uw ervaring schriftelijk delen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Omschrijf uw ervaring zo volledig mogelijk en voeg indien nodig foto’s of documenten toe.

Welke gegevens ontvangen we graag?

Om uw melding goed te kunnen verwerken, vragen wij u de volgende gegevens mee te sturen:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer

Als uw ervaring gaat over een specifieke zorgverlener, ontvangen we daarnaast graag:

  • Achternaam van de zorgverlener
  • Praktijknaam
  • Plaats van de praktijk

Na ontvangst van uw melding nemen wij zo nodig contact met u op.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Saskia

    Het herstel ging langzamer dan verwacht, maar ik ben blij dat ik doorzette. Nu loop ik weer zonder krukken en het resultaat is mooi.

  • Ervaring van Shirley

    Na meerdere operaties zie ik eindelijk duidelijk verschil. Ik ben nu al blij en kijk uit naar weer lopen op mijn hele voet.

  • Ervaring van W. van Huisstede

    Bij binnenkomst voelde ik me meteen op mijn gemak. Perfect behandeld en verzorgd – zelfs een dagopname voelt als thuiskomen.

  • Ervaring van Inge

    Weinig pijn gehad en alles verliep zoals verteld. Ik loop weer prima en ben blij dat ik de operatie heb gedaan!

  • Ervaring van Suzan

    Twee operaties in één keer, alles strak geregeld. De operatiedag zelf voelde verrassend prettig. Ik kijk er goed op terug.

  • Ervaring van Jolanda

    Nog nooit zulke mooie én pijnvrije voeten gehad. Ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet.

  • Ervaring van Marianne Heijnen-Tielemans

    Na twee operaties loop ik weer hard en heb ik zonder moeite de 40 km van de 4Daagse gelopen – pijnvrij en vol trots!

  • Ervaring van Corrie

    Geweldig behandeld, geen problemen tijdens herstel. Ik ben zo tevreden dat ik in september voor de andere voet terugkom!

  • Ervaring van Clara

    Zonder pijn en met topzorg hersteld van hallux valgus. Inmiddels weer aan het trainen voor de Dam-tot-Damloop!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen