Tevredenheid

Bent u tevreden of ontevreden over Voet- en enkelklacht? Gebruik de onderstaande informatie en meld het ons. Wij waarborgen de kwaliteit van voetzorg!

Uw ervaring delen

Bij Voet- en enkelklacht vinden we het belangrijk dat u goed geholpen wordt. Bent u tevreden over een behandeling of een specialist via onze website? Laat het ons weten. Ook als u een minder goede ervaring heeft, horen wij dat graag.

Hoe kunt u uw ervaring delen?

U kunt uw ervaring schriftelijk delen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Omschrijf uw ervaring zo volledig mogelijk en voeg indien nodig foto’s of documenten toe.

Welke gegevens ontvangen we graag?

Om uw melding goed te kunnen verwerken, vragen wij u de volgende gegevens mee te sturen:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer

Als uw ervaring gaat over een specifieke zorgverlener, ontvangen we daarnaast graag:

  • Achternaam van de zorgverlener
  • Praktijknaam
  • Plaats van de praktijk

Na ontvangst van uw melding nemen wij zo nodig contact met u op.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Ingrid

    Zeer tevreden over de zorg en aandacht. De operatie ging goed, nauwelijks pijn gehad. Ik loop alweer zonder gips!

  • Ervaring van Eric

    Na jaren weer pijnvrij wandelen, zonder beperkingen. Zelfs mijn fysiotherapeut is onder de indruk van het herstel.

  • Ervaring van Marijke

    Mijn voet functioneert weer voor 90 à 95% en ik geniet opnieuw van boswandelingen. Ik ben hier ontzettend blij mee.

  • Ervaring van Sonja

    Na jaren pijn werd eindelijk de oorzaak gevonden: een zenuwgezwel. Dankzij goede echo’s kon ik snel verder geholpen worden.

  • Ervaring van Ch.

    Weg met de pijn, ik kan weer onbezorgd wandelen. Bedankt voor de uitstekende zorg en pijnbestrijding!

  • Ervaring van Shirley

    Na meerdere operaties zie ik eindelijk duidelijk verschil. Ik ben nu al blij en kijk uit naar weer lopen op mijn hele voet.

  • Ervaring van Joke Wesseling

    Zeer geslaagde operatie, nauwelijks pijn gehad. Heldere begeleiding en goede service. Ik liep direct weer op gewone schoenen.

  • Ervaring van N.J. Janse

    Weinig pijn en goed kunnen lopen dankzij de achter-loopschoen. Uitstekende zorg, begeleiding en nazorg!

  • Ervaring van M. te Roller

    Na de operatie had ik tijdelijk pijn en vochtophoping, maar ik ben tevreden over de behandeling en het eindresultaat.

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen