Instabiele enkel

Ik ben geopereerd aan mijn enkel. Van normaal lopen was daarvoor geen sprake meer. De klachten werden veroorzaakt door een geheel naar binnenvallende voet (verzwakte enkelbanden), waarbij door gemis aan kraakbeen aan de buitenzijde van de enkel veel pijn ontstond. Ook was, door onbekende oorzaak, een pees aan de binnenkant van de voet totaal gedegenereerd (afwikkelen van de voet was niet mogelijk).

Dr. I. van Dalen heeft een zeer gecompliceerde operatie uitgevoerd, waarbij – na doorzagen van het scheenbeen en hielbeen – de enkel is gekanteld en tevens een pees is getransplanteerd van de buiten- naar de binnenkant van de voet. Na een periode in het gips, en dankzij therapie en veel sporten, kan ik inmiddels weer normaal lopen. Afgezien van af en toe wat stijfheid in het enkelgewricht (na intensief sporten) beschik ik weer over een herboren enkel. Ik ben dr. van Dalen zeer erkentelijk en dankbaar voor de wonderbaarlijke prestatie die zij geleverd heeft.

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van F. Lengers van Ravenstein

    Amper pijn gehad na de operatie. Alles verliep soepel en professioneel. Al met al een zeer positieve ervaring.

  • Ervaring van Jolanda

    Nog nooit zulke mooie én pijnvrije voeten gehad. Ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet.

  • Ervaring van Esther

    Pijnvrij lopen en een prachtig resultaat. De operatie viel me enorm mee en ik ben ontzettend blij met het herstel.

  • Ervaring van P. van de Pol

    Snelle hersteltijd na de operatie. Binnenkort weer actief in de sportschool, alles zat goed vast!

  • Ervaring van Chantal

    Na meerdere mislukte operaties eindelijk geholpen. De pijn is bijna weg en ik ben heel tevreden over de zorg en behandeling!

  • Ervaring van Pien Goemans

    Geen pijn meer, een toonbare voet én een mooi litteken. Het resultaat overtreft al mijn verwachtingen.

  • Ervaring van Marijke

    Mijn voet functioneert weer voor 90 à 95% en ik geniet opnieuw van boswandelingen. Ik ben hier ontzettend blij mee.

  • Ervaring van Annejet

    Na een succesvolle operatie aan beide voeten heb ik onlangs een marathon gerend. Alles is goed gegaan en ik ben blij!

  • Ervaring van Betty

    Zeer tevreden over de operatie en de zorg. Vriendelijk en kundig personeel, ik ben goed geholpen!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen