Instabiele enkel (enkelbandplastiek)

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik enorm onder de indruk was van de vriendelijkheid en professionaliteit van elke medewerker waar ik mee te maken heb gekregen. Door de spinale verdoving was ik overal bij en van de afdeling naar de holding, de OK, de verkoever en terug naar de afdeling heb ik me met de medewerkers overal kostelijk vermaakt.

Ja, het moment suprême was natuurlijk eventjes moeilijk, maar ook dat werd goed opgevangen door de anesthesieassistent. Ik kan niet anders zeggen dan dat het team van dr. van Dalen, dr. van Dalen zelf en het hele arsenaal aan personeel waar ik mee te maken heb gehad, een absolute 10/10 verdienen.

Ik wil nergens anders meer heen als ik het enigszins kan voorkomen. Bedankt voor alles.

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Marcelle

    Geen pijn gehad na de operatie. Alles is goed genezen en ik loop trots weer in sportschoenen. Een geweldige ervaring!

  • Ervaring van Clara

    Zonder pijn en met topzorg hersteld van hallux valgus. Inmiddels weer aan het trainen voor de Dam-tot-Damloop!

  • Ervaring van Ingrid

    Zeer tevreden over de zorg en aandacht. De operatie ging goed, nauwelijks pijn gehad. Ik loop alweer zonder gips!

  • Ervaring van Elwin

    Na jaren pijn werd eindelijk de oorzaak gevonden. De operatie was succesvol en mijn enkelklachten zijn zo goed als verdwenen.

  • Ervaring van Wilma

    Zeer tevreden over de operatie en zorg. Het verschil met eerdere behandeling elders was opvallend groot – in positieve zin.

  • Ervaring van Chantal

    Na meerdere mislukte operaties eindelijk geholpen. De pijn is bijna weg en ik ben heel tevreden over de zorg en behandeling!

  • Ervaring van Suzan

    Twee operaties in één keer, alles strak geregeld. De operatiedag zelf voelde verrassend prettig. Ik kijk er goed op terug.

  • Ervaring van Yvonne

    Na veel omwegen eindelijk geholpen. De ingreep werkte wél en ik ben nu vrijwel pijnvrij. Herstel gaat de goede kant op.

  • Ervaring van N.J. Janse

    Weinig pijn en goed kunnen lopen dankzij de achter-loopschoen. Uitstekende zorg, begeleiding en nazorg!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen