Ervaring van Marianne Heijnen-Tielemans

Na twee operaties loop ik weer hard en heb ik zonder moeite de 40 km van de 4Daagse gelopen – pijnvrij en vol trots!

Artrose in de grote teen en bunionette (bult bij de kleine teen)

U heeft mijn beide voeten geopereerd: bij mijn linkervoet werd een stukje afgebroken bot uit de grote teen verwijderd en het eerste kootje vastgezet. Tegelijkertijd werd bij mijn rechtervoet de tailor’s bunion aangepakt.

Bij de controle liep ik al op mijn Vibram five-fingers (hardloopschoenen), tot uw verbazing. Niet lang daarna liep ik weer een uur hard, en dat doe ik nog steeds een paar keer per week.

Maar nu wil ik u toch heel trots vertellen dat ik samen met mijn man én onze kinderen de 40 km van de Nijmeegse 4Daagse heb volbracht! Op de Vibrams, zonder last van de teen, zonder blaren en met het grootste gemak!

Daarom wil ik u heel hartelijk danken!

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Clara

    Zonder pijn en met topzorg hersteld van hallux valgus. Inmiddels weer aan het trainen voor de Dam-tot-Damloop!

  • Ervaring van Inge

    Weinig pijn gehad en alles verliep zoals verteld. Ik loop weer prima en ben blij dat ik de operatie heb gedaan!

  • Ervaring van Geertje

    Zeer deskundige behandeling, prettige begeleiding en een vlotte nabehandeling. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

  • Ervaring van Eric

    Na jaren weer pijnvrij wandelen, zonder beperkingen. Zelfs mijn fysiotherapeut is onder de indruk van het herstel.

  • Ervaring van Wendy

    Geweldig ontvangen en verzorgd, totaal geen pijn gehad. Nu dolgelukkig met het resultaat!

  • Ervaring van Chantal

    Na meerdere mislukte operaties eindelijk geholpen. De pijn is bijna weg en ik ben heel tevreden over de zorg en behandeling!

  • Ervaring van Ingrid

    Zeer tevreden over de zorg en aandacht. De operatie ging goed, nauwelijks pijn gehad. Ik loop alweer zonder gips!

  • Ervaring van Suzan

    Twee operaties in één keer, alles tot in de puntjes geregeld. Zelfs de operatiedag zelf voelde verrassend prettig.

  • Ervaring van Corrie Laernoes

    Langdurige pijnklachten zijn verdwenen. De ingreep was succesvol en ik kan weer leuke schoenen dragen. Had ik het maar eerder gedaan!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen