Hamertenen

Geachte directie,

Ik ben aan twee hamertenen, met een ontsteking in één van de twee tenen, geopereerd door dr. I.V. van Dalen.

Ik had regelmatig ondraaglijke pijn aan mijn voet en in het bijzonder in de periode voorafgaand aan de operatie. De ontsteking was al een keer eerder door mijn huisarts met antibiotica behandeld, maar kwam steeds terug. Ik ben dr. I.V. van Dalen buitengewoon dankbaar dat zij, ondanks de ontsteking, de tenen operatief heeft rechtgezet. Na de operatie is de ontsteking niet meer teruggekomen en de pijn geheel verdwenen.

Naast de uitstekende behandeling en uitleg van dr. van Dalen ben ik ook zeer tevreden over alle persoonlijke en deskundige aandacht die mij is gegeven door al het personeel van de kliniek (intake, gipskamer en verpleegkundig personeel). Kortom: ik heb er een goed gevoel over en ben blij dat ik bij de kliniek ben terechtgekomen.

Hartelijke groeten,
Jacob Hakvoort

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Corrie Laernoes

    Langdurige pijnklachten zijn verdwenen. De ingreep was succesvol en ik kan weer leuke schoenen dragen. Had ik het maar eerder gedaan!

  • Ervaring van Hans

    Na een complexe ingreep en intensief herstel kan ik weer normaal lopen. Mijn enkel voelt als herboren.

  • Ervaring van Ch.

    Weg met de pijn, ik kan weer onbezorgd wandelen. Bedankt voor de uitstekende zorg en pijnbestrijding!

  • Ervaring van Joke Wesseling

    Zeer geslaagde operatie, nauwelijks pijn gehad. Heldere begeleiding en goede service. Ik liep direct weer op gewone schoenen.

  • Ervaring van Willem

    Zeer tevreden over de zorg en professionaliteit. Al jaren terugkomen en blij met de resultaten – nog meer operaties gepland!

  • Ervaring van Paulien

    Na drie operaties ben ik altijd pijnvrij geholpen met nauwelijks zichtbare littekens. De orthopedisch chirurg en het team zijn top!

  • Ervaring van Pien Goemans

    Geen pijn meer, een toonbare voet én een mooi litteken. Het resultaat overtreft al mijn verwachtingen.

  • Ervaring van Chantal

    Na meerdere mislukte operaties eindelijk geholpen. De pijn is bijna weg en ik ben heel tevreden over de zorg en behandeling!

  • Ervaring van Marcelle

    Geen pijn gehad na de operatie. Alles is goed genezen en ik loop trots weer in sportschoenen. Een geweldige ervaring!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen