Ervaring van Marianne Heijnen-Tielemans

Na twee operaties loop ik weer hard en heb ik zonder moeite de 40 km van de 4Daagse gelopen – pijnvrij en vol trots!

Artrose in de grote teen en bunionette (bult bij de kleine teen)

U heeft mijn beide voeten geopereerd: bij mijn linkervoet werd een stukje afgebroken bot uit de grote teen verwijderd en het eerste kootje vastgezet. Tegelijkertijd werd bij mijn rechtervoet de tailor’s bunion aangepakt.

Bij de controle liep ik al op mijn Vibram five-fingers (hardloopschoenen), tot uw verbazing. Niet lang daarna liep ik weer een uur hard, en dat doe ik nog steeds een paar keer per week.

Maar nu wil ik u toch heel trots vertellen dat ik samen met mijn man én onze kinderen de 40 km van de Nijmeegse 4Daagse heb volbracht! Op de Vibrams, zonder last van de teen, zonder blaren en met het grootste gemak!

Daarom wil ik u heel hartelijk danken!

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Esther

    Pijnvrij lopen en een prachtig resultaat. De operatie viel me enorm mee en ik ben ontzettend blij met het herstel.

  • Ervaring van Arlinda

    Na jaren pijn te hebben gehad, eindelijk geholpen door een deskundige arts. Zeer tevreden met de behandeling!

  • Ervaring van Suzan

    Twee operaties in één keer, alles tot in de puntjes geregeld. Zelfs de operatiedag zelf voelde verrassend prettig.

  • Ervaring van Pien Goemans

    Geen pijn meer, een toonbare voet én een mooi litteken. Het resultaat overtreft al mijn verwachtingen.

  • Ervaring van Inge

    Weinig pijn gehad en alles verliep zoals verteld. Ik loop weer prima en ben blij dat ik de operatie heb gedaan!

  • Ervaring van Jolanda

    Nog nooit zulke mooie én pijnvrije voeten gehad. Ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet.

  • Ervaring van Paulien

    Na drie operaties ben ik altijd pijnvrij geholpen met nauwelijks zichtbare littekens. De orthopedisch chirurg en het team zijn top!

  • Ervaring van Hanneke

    Operatie zonder pijn, topbehandeling en geweldige service. Ik kijk uit naar revalideren – en hopelijk straks weer rennen!

  • Ervaring van Carolien

    Pijnvrij hardlopen na een vastgezette teen. Ik doe weer mee aan trailruns en triatlons. Erg blij met het resultaat!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen