Hielspoor

Ik had al geruime tijd last van een hielspoor, had alles al geprobeerd en niks hielp. Ben bij diverse artsen geweest en niemand kon er iets aan doen, tot mijn fysio over dr. Bella van Dalen vertelde en zei dat ik maar eens met haar moest praten. Het resultaat hiervan is dat zij mij wél kon helpen.

Ze heeft de haak onder mijn voet weggehaald en de pees geklieft. Iedereen was ertegen om dat te laten doen, zelfs mijn eigen huisarts.

Ik ben blij dat ik het heb laten doen, want ik ben nu vrijwel geheel pijnloos. Hiervoor mijn dank aan dr. Bella van Dalen en haar staf. Nu is het nog een kwestie van herstel en ik denk dat dat wel goed komt.

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Ingrid

    Zeer tevreden over de zorg en aandacht. De operatie ging goed, nauwelijks pijn gehad. Ik loop alweer zonder gips!

  • Ervaring van M. te Roller

    Na de operatie had ik tijdelijk pijn en vochtophoping, maar ik ben tevreden over de behandeling en het eindresultaat.

  • Ervaring van Elwin

    Na jaren pijn werd eindelijk de oorzaak gevonden. De operatie was succesvol en mijn enkelklachten zijn zo goed als verdwenen.

  • Ervaring van Sonja

    Na jaren pijn werd eindelijk de oorzaak gevonden: een zenuwgezwel. Dankzij goede echo’s kon ik snel verder geholpen worden.

  • Ervaring van Geertje

    Zeer deskundige behandeling, prettige begeleiding en een vlotte nabehandeling. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

  • Ervaring van Ch.

    Weg met de pijn, ik kan weer onbezorgd wandelen. Bedankt voor de uitstekende zorg en pijnbestrijding!

  • Ervaring van Joke Wesseling

    Zeer geslaagde operatie, nauwelijks pijn gehad. Heldere begeleiding en goede service. Ik liep direct weer op gewone schoenen.

  • Ervaring van Hans

    Na een complexe ingreep en intensief herstel kan ik weer normaal lopen. Mijn enkel voelt als herboren.

  • Ervaring van Ch.

    Weg met de pijn, ik kan weer onbezorgd wandelen. Bedankt voor de uitstekende zorg en pijnbestrijding!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen