Ervaring van Andrea Houwing

Na een eerdere mislukte operatie nu wél succes: weinig pijn, goed herstel en ik wandel alweer met de hond. Erg blij met het resultaat!

Hallux valgus (scheefstand grote teen)

Ik ben geopereerd door dr. van Dalen in verband met hallux valgus. Ik heb ervoor gekozen om beide voeten tegelijk te laten opereren, waardoor ik een nacht in de kliniek heb geslapen.

Al mijn ervaringen zijn positief! Ook de intake en de voorbereiding van de operatie. Belangrijkste uiteraard was de operatie zelf, en ik ben oprecht heel blij dat ik door dr. van Dalen ben geopereerd. Eerder ben ik elders geopereerd (minimaal invasieve methode), maar dat was mislukt. Dr. van Dalen voert veel hersteloperaties uit, had ik vernomen. Ik heb weinig pijn gehad na de operatie en ook in de herstelperiode niet. Ik kon met de spica’s en klittenbandschoenen al vrij snel prima lopen.

Bij de controle was alles prima aangegroeid. Aan mijn rechtervoet zit ook een kram in mijn grote teen omdat de top extra gecorrigeerd moest worden. Inmiddels kan ik weer prima wandelen met de hond. Wel draag ik nog iets ruimere schoenen door een beetje zwelling aan het einde van de dag.

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Pien Goemans

    Geen pijn meer, een toonbare voet én een mooi litteken. Het resultaat overtreft al mijn verwachtingen.

  • Ervaring van H. de Jong

    Na jaren pijn en verkeerde diagnoses kan ik eindelijk weer hardlopen – helemaal pijnvrij en ontzettend blij!

  • Ervaring van Saskia

    Het herstel ging langzamer dan verwacht, maar ik ben blij dat ik doorzette. Nu loop ik weer zonder krukken en het resultaat is mooi.

  • Ervaring van T. Hatchuel

    De operatie en het herstel vielen 100% mee. Geen pijn gehad en nu weer gewoon schoenen aan. Voor mij is het een succes!

  • Ervaring van Paulien

    Na drie operaties ben ik altijd pijnvrij geholpen met nauwelijks zichtbare littekens. De orthopedisch chirurg en het team zijn top!

  • Ervaring van Esther

    Pijnvrij lopen en een prachtig resultaat. De operatie viel me enorm mee en ik ben ontzettend blij met het herstel.

  • Ervaring van Ch.

    Weg met de pijn, ik kan weer onbezorgd wandelen. Bedankt voor de uitstekende zorg en pijnbestrijding!

  • Ervaring van Nell

    Nagenoeg pijnvrij en alle zwelling verdwenen. Ik loop weer als een kieviet – zelfs op enigszins hoge hakken!

  • Ervaring van Hanneke

    Operatie zonder pijn, topbehandeling en geweldige service. Ik kijk uit naar revalideren – en hopelijk straks weer rennen!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen